Stížnost? Planý poplach
Pracovníci Denního centra pro osoby bez přístřeší dnes 4. 12. po 9 hod. přijali telefonickou stížnost na stav klientů Farní charity Beroun při výkonu úklidu veřejného prostranství v lokalitě u obchodu COOP v Hlinkách. Jak to dopadlo? Čtěte dál..
Ihned proběhla kontrola místa a vedoucí DC Mgr. Soňa Křikavová se k situaci vyjádřila takto: „Na místo se vydali hned 3 naši pracovníci, jelikož stížnost zněla naléhavě a upozorňovala na opilost našich klientů. Zjistili jsme ale, že 2 naši klienti se plně věnovali své činnosti a zkouškou nebylo zjištěno požití alkoholu. V blízkosti postávala ještě jiná skupina pracujících mužů rovněž v oranžových vestách. Zcela jistě došlo k záměně našich klientů s jinými. Ráda bych veřejnost seznámila s tím, že všichni klienti zapojení do aktivizačního programu úklidu města Berouna pracují pod dohledem a jsou seznámeni s tím, že pokud poruší daná pravidla, což je například požití alkoholu nebo dobře neodvedená práce, vystavují se postihu. Naši klienti mají při výkonu úklidu ulic vždy oranžové vesty s nápisem Farní charita Beroun na zádech.“